Егенисова Алмажай Құлжанқызы
Академическая степень: кандидат педагогических наук, ассоциированный профессор (доцент)
Преподаваемые дисциплины: «ЖОО психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі», «басқару психологиясы», «денсаулық психологиясы», «психологияны оқыту әдістемесі», «креативті психология», «әлеуметтік психология», «практикалық психология»
Ключевые слова, характеризующие научные интересы: психология ораторства, психология общения, психологическая работа с подсознанием, духовная психология, финансовая психология, психологическая консултация, арт-терапия, инклюзивное образование.
Публикации: Учебное пособие: «Психология», «Психология», «Психологияны оқыту әдістемесі», «Педагогикалық әдеп және шеберлік» «ЖОО психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі», «Педагогикалық шеберлік», «Денсаулық психологиясы», «Практикалық психология» и др.
Монографии: «Білім алушылардың кредиттік оқыту жүйесінде өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру», «Инклюзивті оқыту мәселелері», «Ұлттық мінез бен ұлттық менталитетті зерттеу проблемалары», «Theory and practice of pedagogy specialists cmmuncaive competence formation» и др.
Публикации журналы Web of Science, Scopus индексирование база данных: «Methodolgiical Bases of Professional Competence formation of The Future Specialists», «The SpiriTual and Moral ValueS: TradiTion and TranSforMaTion», «Formation of Professional Enhancement of Specialists on theBasis of Pedagogical Technologies», «The Development of Professional Competence of Future Speasialists.
Публикации изданий рекомендованные ККСОН МОН РК: «Мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру мәселелері», «Студент-жастардың ақпараттық мәдениетін дамытуда АКТ-ны қолдану», «Қорқыныш пен үрей сезімін жоюда арттерапиялық әдістерді қолдану», «Эмоциялық интеллект психологиялық феномен ретінде», «Аутист балалардың психологиялық ерекшеліктері және олармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар», Балалар үйінде тәрбиеленушілердің эмоциональды-еріктік сферасының өзіндік ерекшеліктері», «Балаларды мектеп оқуына психологиялық дайындау», «Мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру мәселелері», «Студент-жастардың ақпараттық мәдениетін дамытуда АКТ-ны қолдану», «Қорқыныш пен үрей сезімін жоюда арттерапиялық әдістерді қолдану», «Эмоциялық интеллект психологиялық феномен ретінде», «Аутист балалардың психологиялық ерекшелік-тері және олармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстар», «Балалар үйінде тәрбиеленушілердің эмоциональды-еріктік сферасының өзіндік ерекшеліктері»,
«Балаларды мектеп оқуына психологиялық дайындау и др.